Volvo promoterer familieverdier.

Volvo er for familie, Jaguar er for they/them?

Bilmerket Jaguar høster sterk kritikk for ny reklame.

Publisert

I den nyliglanserte reklamen «Copy Nothing» profileres flere menn i kvinneklær og det spilles på en estetikk som ligger langt fra Jaguar-merkets tradisjonelle røtter.

Valgkampreklamen «Kamala is for They/Them. President Trump is for you» sies å ha vært den reklamen som var mest effektiv i det nylige presidentvalget. Nå mener flere at de gjenkjenner det samme skillet i, av alle ting, måten to klassiske europeiske bilmerker profilerer seg.

Volvo er pro-life

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Minervas digitale årsabonnement til kr 999,-

Bestill her

Minervas digitale månedsabonnement til kr 119,- pr mnd,
første to uker kr 1,-

Bestill her

Minervas digitale årsabonnement + tidsskrift til kr 1499,-

Bestill her

Powered by Labrador CMS